Myymälämainonta on tutkitusti tehokas keino vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin. Nielsenin Ruotsin PT-kaupoissa tekemän tutkimuksen mukaan olutmerkin myynti kasvoi EuroWell lavanauhojen ansiosta +22%. Emerson Tenillä on Suomessa EuroWell -tuotteiden edustus. Kauttamme saat niin lavanauhat, hyllynauhat kuin streamer -tarratkin.
Pop-up kit: Tehokas kampanja pystyyn kolmella osalla
Pop-up + lavanauha + huomionherättäjä Tehokkaan kampanjan rakentamiseen ei tarvita kuin 3 osaa: pop-up, lavanauha ja riippuva huomionherättäjä. Niillä tuote huomataan myymälässä! Voimme tehdä valmiiksi kampanjapaketit tehtaallamme ja toimittaa ne suoraan liikkeisiin. Näin säästät aikaa, ja saat kampanjan helposti käyntiin.
Pop-up toteemi ja portti: näyttävä, tehokas ja helppo rakentaa!
Kokoa pop-up pylväät tuotetelineen tai lavan ympärille – ja saat huomiota herättävän kampanjan valmiiksi käden käänteessä! Käyttömahdollisuuksia on monia; tapahtumat, tuote-esittelyt, messut, myymäläkampanjat jne. Pylväitä saa eri korkuisina ja yläosan eri levyisinä. Näyttävyyttä saadaan lisää tekemällä neljän pylvään ja neljän yläosan shop-in-shop -ratkaisu. LUE LISÄÄ Eazzy pop-up tuotehyllyllä Pop-up toteemin saa myös kätevällä hyllyllä. Hyllyyn […]
Kampanja- ja myymälämainosmateriaalit Emerson TEN:iltä
70% ostopäätöksistä syntyy vasta myymälässä. Emerson Tenin POS-materiaaleilla varmistetaan, että tuote huomataan myyntipisteessä. Valikoimaamme kuuluvat mm. tuotetelineet, esittelypöydät, lattiatarrat, lavanauhat – kaikki materiaalit, joilla tuotemerkki saa lisänäkyvyyttä myymälässä ja kampanjoiden aikana. Teemme myös räätälöityjä ratkaisuja, joille vain mielikuvitus on rajana! Vahvuuksiamme ovat: – Tuotannon nopeus – Tuotteet valmistetaan tulostamalla (ei filmejä, stansseja, seuloja) – Ei […]